fredag, mars 18, 2011

Lundell och jag

Jag säger som Ulf Lundell en gång sa. Nästan i alla fall. En inställd träning är också en träning.

Men inte heller jag vill kommentera anledningen till den inställda träningen. Man vill ju inte hänga ut sig själv i offentligheten ljus hur som helst.