tisdag, maj 10, 2011

Klart

Det var en hon. Läkaren alltså. Hon var duktig o jättecool. Ingreppet gick dock inte helt enligt plan men skit samma, hon löste situationen. Nu ligger jag här i fyra timmar, sen får jag åka hem.