fredag, maj 20, 2011

Sånt man inte vill läsa


Som den här kallelsen t.ex. Hjärnskademottagningen. Hur kul känns det att få svart på vitt att jag haft en hjärnskada? Visserligen sant, men det var ju ändå en liten skada, nu är jag ju mer eller mindre helt fysiskt återställd.

Nu är den här kallelsen inte särskilt märkvärdig, det handlar om att prata om hur det funkat att komma tillbaka till arbetsplatsen och lite såna grejer. Värren än så är det inte. Men ändå, hjärnskademottagningen. Jag ryser när jag läser det.

Inte nog med det, jag är ju numera också kund på Hjärtmottagningen. Vad blir nästa? Psykmottagningen?