söndag, juni 26, 2011

Fick en släng av Runners High

En bra midsommar trots allt. Blev lite busskörning och rätt mycket kontorsarbete. Det är ju förbannat roligt att köra buss, det går inte att komma ifrån.

Även kontorsarbete är kul och i helgen fanns gott om tillfällen att smita undan och fixa tonvis med "kan-göra-senare-jobb. Men gräsmattan är fortfarande oklippt och vinterdäcken sitter fortfarande på. Det finns viktigare saker i livet.

Idag, som just nu är söndagskväll, så fick jag plötsligt en sån oerhörd lusta för att springa, så då gjorde jag det. Efter 1 km fick jag plötsligt en euforisk lyckokänsla i hela kroppen. Jag skrattade när jag sprang alldeles ensam. Det var en förvånande men häftig känsla. Det lär kallas Runners High.

Nu blir det marsch pannkaka rätt in i duschen. I morgon börjar en ny härlig arbetsvecka.

Bästa hälsningar från PG. (Positiva Göran)