Ahhh, vilken härlig morgon. Först dubbeltennis mellan kl 07 och 08, sedan frukost på klubbhusverandan och lite snack gubbar emellan. Dessutom, idag lossnade det, spelade nästan lysande hela tiden. Det var en härlig känsla. Jag är på G igen.
Läste också på anslagstavlan att jag till min stora förvåning i år har uppnått den anmärkningsvärda åldern att jag nu är berättigad att delta i klubbmästerskapets klass Herrar äldre. Hur fan gick det till?