tisdag, juli 12, 2011

Goda väderleksutsikter

Som jag tolkat det hela så föreligger nu ingen omedelbar risk för snö och halka. Så därför ägnades dagens lunch till att åka till däckverkstaden för att skifta från vinter- till sommardäck. Kändes bra, fick nästan lite vårkänslor.


Om du undrar varför jag inte gör det själv, och det gör 8 av 10 läsare, så beror det på att jag använder samma fälgar till både sommar- och vinterdäck.