tisdag, augusti 02, 2011

Idag tänder vi ett ljus


Vår förre medarbetare Ingemar Lundberg lämnade jordelivet igår eftermiddag.
"Lumpan" som han kallades av alla, blev 76 år. Han ägnade så gott som hela sitt yrkesliv åt att köra buss, även de sista 10 åren efter sin "riktiga" pensionering.

För 1,5 år sedan bestämde han sig för att han skulle bli pensionär på riktigt och bara njuta av livet tillsammans med sin fru.

Jag hoppas verkligen att det är så, att stunden vi har på jorden bara är en liten del av själva livet. I så fall Ingemar, vi ses igen.