måndag, november 07, 2011

Redo för vintern


Sådärja, på bekostnad av en något längre lunch än normalt är nu båten helt och hållet vinterpreppad.

Så är även jag, vinterjacka utprovad, mössa framtagen och nya snöslungan framkörd. Jag är helt enkelt redo.

Nu kan vi börja räkna in nästa båtsäsong. Bara ungefär 6,5 månader kvar till sjösättning.