fredag, januari 20, 2012
Först när det gäller
Inte långt kvar med byggandet av genomfartsleden Norra Länken. Vi är en av få som redan fått köra den. Frågan är om det ens varit någon buss tidigare i denna tunnel. Kul att vi fick äran.
‹
›
Startsida
Visa webbversion