torsdag, april 05, 2012

Härliga människor

Jag är så glad. Hos oss jobbar bara kul, glada, sympatiska och lojala människor. Kan man ha det bättre som företagare?

Varför t.ex krångla till en felrapport på en buss? Den här är ju klockren.


Glad Påsk förresten!