fredag, maj 11, 2012
Bästa bilden på länge
Den här bilden har jag snott på Facebook. Bilden tillhör enligt uppgift Carolina Guillén Åkerlind.
Jag tycker bilden är så fruktansvärt bra så jag bara måste visa den även för dig. Även bildtexten som hör till bilden förhöjer det "braiga" med den.
Se och njut.
Heja Rosa laget.
‹
›
Startsida
Visa webbversion