söndag, maj 20, 2012

Jag är så stolt över vår personal

Alla positiva kommentarer från våra kunder om våra ambassadörer på fältet, våra chaufförer, gör mig så stolt. Alltid lika kul att läsa såna mail.

En annan medarbetare som visat framåtanda och som jag känner mig stolt över är företagets friskvårdsansvarige, Elsa.

Efter idogt tränande kom hon häromdagen  på en mycket hedrande andraplats i en tävling med över 60 deltagare. En liten försmädlig miss i början av tävlingen förstörde vinstchansen, men i tid var hon hela tre sekunder snabbare än den näst snabbaste deltagaren. (för att inga missförstånd ska ske vill jag bara nämna att Elsa är den fyrbenta varelsen. Den tvåbenta som springer framför är Sofia, Elsas chef)



Här sitter hon, vår friskvårdsansvarige Elsa. Stolt som en tupp. Precis som jag.