tisdag, juni 19, 2012

å så här kul blev det


Ibland håller jag med ordspråket En dålig dag på sjön är alltid bättre än en bra dag på kontoret. 


Som framgår av bilden är min besättningsman Kompis Norrmannen vaken. Han brukar annars somna när vi seglar.