tisdag, juni 19, 2012
å så här kul blev det
Ibland håller jag med ordspråket
En dålig dag på sjön är alltid bättre än en bra dag på kontoret.
Som framgår av bilden är min besättningsman Kompis Norrmannen vaken. Han brukar annars somna när vi seglar.
‹
›
Startsida
Visa webbversion