torsdag, juli 12, 2012
Aaaaajj
I år har vi tydligen invaderats av fästingar. Har redan kallblodigt mördat två stycken som fattade tycke för lilla mig. Men om någon eventuellt undgår mina kontroller så är jag nu skyddad mot denna obehagliga invasion.
‹
›
Startsida
Visa webbversion