fredag, juli 27, 2012

Äntligen hemma. Hos Göran.

Av den lilla brädhögen jag visade häromdagen så blev det till slut en grind. Så kan det bli om man tar en microsemester från kontoret några timmar. Timell skulle vara stolt om han såg det här. Men inte lika stolt som jag själv.