torsdag, augusti 09, 2012
En liten royalistisk fundering bara
Undrar hur drottning Silvia hade sett ut om hon inte gjort alla ansiktsoperationer. Förmodligen mer mänsklig. Men Gurra tycker kanske hon är snygg.
Fast jag tycker vi ska ha kvar kungahuset i alla fall.
‹
›
Startsida
Visa webbversion