onsdag, augusti 15, 2012

Jag loggar ut nu

Inte helt sant. Men jag har nu tagit bort mina Twitterinlägg som fanns ute i högerspalten. Känner inte längre något behov att vara 100 % kommunikativ med världen om vad jag gör och tänker. Räcker fint med bloggen.

Hoppas du fortsätter att följa mig där, eller snarare här, eftersom du redan är där, dvs här.