onsdag, oktober 31, 2012

Korkad fråga

Jag är djupt förödmjukad. Vad tror mina barn om mig? Se här morgonens sms-konversation. What the f.....! Vad är det för en fråga?


Klart man är både man och Stålmannen. 8 kilometer blev det. Så det så. Gymmet blir det i morgon bitti istället. Man får inte ligga på latsidan.