Mitt kontor är nu klart. Så gott som, i alla fall. Fattas någon lampa och tavlor på väggarna. Så här såg det ut utan möbler i läge noll:
Så här blev det:
Är väldigt nöjd med resultatet. Nu är både jag och mitt kontor i absolut topptrim.
Come on alla kunder, nu köööör vi!