onsdag, mars 06, 2013

Jag älskar vissa leverantörer

Idag fick vi en faktura till vår resebyrå SällskapsResor gällande en resa vi genomfört. Jag måste ju säga att det var ett osedvanligt generöst betalningsvillkor.


På lunchen blev det gymträning. Kändes väldigt välkomnande och trevligt med ballonger i entrén:


Sen slutade de att vara trevliga. PT-Tompa ville verkligen visa att en skidvecka är rena semestern. Jag dog nästan av utmattning.