fredag, april 19, 2013

Kan man kalla Telia för seriöst?

Kan man verkligen kalla Telia seriöst när man läser deras reklam för mobilt bredband:


Ett GARANTERAT hastighetslöfte mellan 10-100 Mbit. Hallå Telia, vänligen vakna upp till det verkliga livet, det skiljer 900 % mellan nedre och övre gräns. 900 %.

Tror fan det att man då kan GARANTERA en hastighet.

Beställ bussen hos StockholmsBuss. Vi GARANTERAR att bussen kommer fram på beställd tid inom 1-10 dagar. Betalning i förskott.

Är inte det förbjudet med den typen av reklam som Telia gör? Om inte borde det vara det.