fredag, maj 31, 2013
Det är så jäkla kul.....
...... att trycka dit 40-45 åringar i tennis. 6-2, 6-1 säger allt.
Nu kan jag njuta segerns sötma ett tag. Brukar smaka gott.
‹
›
Startsida
Visa webbversion