onsdag, juli 17, 2013
Houston. We got a problem.
Krösatåget, som jag ska åka med har problem. Piloten/chauffören/lokföraren pratar i telefon och rycker lite här och där i säkringsskåpet.
Nu får vi info. Bromsarna ville inte släppa.
Houston, problem solved.
‹
›
Startsida
Visa webbversion