lördag, juli 27, 2013

Kan inte bestämma mig

Det är svårt att veta. Är jag att betrakta som semesterledig, eller måste jag vänta till måndag?

Har ju bara lite kvar att göra på kontoret i dag, och så har jag ju jouren i helgen.

Så frågan är om jag kan börja njuta redan nu, lite grann, eller om jag måste vänta ända till måndag.

En av livets stora frågor just nu.