torsdag, september 05, 2013

Träningsrapport

Då är vi igång med den seriösa träningsdelen inför Vätternrundan.

I morse körde jag mitt första riktiga pass. Började lite löst med 1 mil, det fick räcka. Funkade fint förutom att det nu gör ont som tusan på kroppens sittfunktion. Så idag jobbar jag lite annorlunda.