fredag, oktober 18, 2013
Nu tar jag en Time Out
Jag har fått nog, nu tar jag en time out och beger mig ut i världen. För att söka nya vägar, nya utmaningar.
Vart jag ska? Det kommer du tids nog att få veta.
So long, buddy!
PS. Är tillbaka om några dagar.
‹
›
Startsida
Visa webbversion