tisdag, november 12, 2013

Finns ingen anledning till oro

Fick just rapport från min dotter tillika medarbetare. Nu är jag lugn. Om du vill läsa hennes egen verklighetsbeskrivning kan du läsa hennes blogg här: http://sofias-secrets.blogspot.se/


Hon avslutar sitt inlägg med det här: Livet är inte rättvist och kommer aldrig att vara det. Jag har haft tur.

Hon har så rätt så rätt. Själv fick jag gå ut i morse i hällregn med HENNES hund som jag och min hustru nu passar under tiden hon leker lyxhustru i sol och värme vid en pool och under gröna palmer.

Nä, livet är inte alltid rättvist.

PS. Lovar att inte skriva fler blogginlägg idag.