fredag, januari 10, 2014

Ensam är stark

Killen på bilden är Kodjo, en känd radiopratare i P3. Han brukar träna på samma gym som jag. Dessutom har han samma tränare som jag. Kodjo är imponerande vältränad och han brukar då och då träna tillsammans med oss på våra onsdagslunchträningar.

Bilden sitter på en affisch i Frescatihallen och som gör lite reklam bla för att träna i grupp. Kanske inte rätt bild för just det ändamålet, Kodjo ser rätt ensam ut på gruppträningen. Men så är det ju inte.

På våra onsdagsträningar brukar vi vara sådär 5-6-7-8 stycken som kör stenhårt i 30 minuter. Jag är alltid den äldste.