fredag, januari 17, 2014

Planen är lagd

Min träningsplan inför Vätternrundan börjar ta form lite mer konkret.

I går körde vi första gympasset med inriktning på loppet.

Idag anmälde jag mig till cykelloppet Gran Fondo. 15 mil runt Stockholm med start och mål i Friendes Arena. Om du vill gå överkursen kan du kika på den här länken:
http://www.granfondostockholm.se/?gclid=COeejea1hbwCFUNe3godd34Afg


Det blir en perfekt genomkörare för DET STORA LOPPET 3 veckor senare.