fredag, februari 21, 2014

Måste försöka anpassa mig

De senaste dagarna har jag tränat på att anpassa mig till nästa veckas arbetsplats. I morgon åker jag ju iväg på tjänsteresa till Österrike.

Förutom den fysiska träningen har jag även lagt in anpassningsträning för kontorsarbete i svår miljö och utanför den s.k. bekvämlighetszonen. Det har funkat fint och jag ser fram mot nästa veckas hårda arbete å tjänstens vägnar.