fredag, mars 28, 2014

TGIF

Äntligen är det fredag. Har just genomfört en utmärkt och njutningsfull lunchträning, så nu är kroppen redo för helgens begivenheter.


I morgon blir det cykelträning, klungcykling, med Fredrikshovs cykelklubb och på söndag blir det säkerligen lite distanscykling på egen hand uppåt Roslagen.