måndag, juni 02, 2014

Fasicken, höll ju på att glömma viktig info

Phuuu, det var nära, höll på glömma ett jätteviktigt info, nämligen resultatet av majomgången i tävlingen "flest-träningstimmar-i-familjen-plus några till".

Alla tävlingsdeltagare är nog inte informerade, men faktum är att det finns ett pris i den här tävlingen. Den som vinner tre månader i rad, skall bli bjuden på restaurangmiddag av övriga deltagare.

Jag har så här långt vunnit april och maj och jag siktar på seger även i juniomgången.

Här är resultatet i majomgången. Det finns skäl att påpeka att en hel del deltagare borde skärpa till sig.