måndag, juli 07, 2014

En del mail är väl ändå lite roligare än andra

Eller hur? Visst är det väl så, att vissa mail känns lite mer spännande än vanliga reklammail som vi alla överöses med.

Det här innehållet som kom i ett mail kan väl ändå anses som en smula humörhöjare. För en sak är klar, spelar ingen roll hur många bilar man haft under årens lopp, spelar ingen roll att hur gammal man är, det är ta mig f... alltid lika roligt att byta bil.

Jodå, det är nästan lika kul att shoppa bussar, men de kör jag ju själv så sällan, så det är inte riktigt lika kul. Bara nästan.