lördag, augusti 09, 2014

Bålsta

Kom ingen lugnlugn grupp till Enköping. Väntade säkert bortåt timmen. Nästan på väg att ge upp o hyra en bil. Men så kom Olle Jansson, en lokalbo, o snackade bort en stund. Sen cyklade jag, nej sluggade, jag mig ensam hit. Bara resten kvar. Helvete.