fredag, augusti 29, 2014
Behöver inte skriva idag
Idag behöver jag egentligen inte skriva något. Bara lite. Ber dig istället att högaktningsfullt läsa min dotters
blogg
, som beskriver dagens viktiga händelse. Det var inte särskilt jobbigt idag. Tvärtom faktiskt. Men en cykelfika var vi värda ändå.
‹
›
Startsida
Visa webbversion