lördag, augusti 09, 2014

Fy fan. Gånger två.

Matpaus Torshälla. Bojsten. Orkar inte följa gruppen. Släppte några mil före matstoppet. Två barmhärtiga sansriter körde med mig. Känner mig lite lätt surrig. Varm så ini h....  Lämnar gruppen o ansluter till en lugnare. Känner mig usel o värdelös. På gränsen till gråtfärdig om jag ska var ärlig. Saknar mitt serviceteam/hejarklarck.