Matpaus Torshälla. Bojsten. Orkar inte följa gruppen. Släppte några mil före matstoppet. Två barmhärtiga sansriter körde med mig. Känner mig lite lätt surrig. Varm så ini h.... Lämnar gruppen o ansluter till en lugnare. Känner mig usel o värdelös. På gränsen till gråtfärdig om jag ska var ärlig. Saknar mitt serviceteam/hejarklarck.