lördag, augusti 09, 2014
I måååååål
Jag har bara fula ord kvar i förrådet. Satans jävlars helvete vilken pärs. Men jag gav aldrig upp. Jag gråter inombords av glädje.
‹
›
Startsida
Visa webbversion