lördag, augusti 09, 2014
Västerås
Paus McDonalds. Varmt igen. Trött igen. Ont överallt igen. V-ås är typ skitlångt hem. Next stop Bålsta. Inte riktigt lika skitlångt dit. Längtar hem. Längtar efter en dusch.
‹
›
Startsida
Visa webbversion