lördag, juli 04, 2015
Det är varmt
Fruktansvärt hett. Min kropp klarade inte hettan av medicinska skäl. Berättar mer senare. Nu pryar jag hos coreteam och åker bil två av dagens deletapper. Hoppas kunna cykla sista fem milen idag.
‹
›
Startsida
Visa webbversion