fredag, december 18, 2015

Mot examen

Oj oj oj, jobbig lunch idag. Intervaller på gymmets löpband.




Det var ruggigt jobbigt. Tempot, 5:37, kan vi nog anse vara min absoluta maxhastighet just nu.

Det gäller att ligga i redan nu. Den 18:e september är det examen. 275 dagar dit. Men bara 203 dagar tills vi i Team Rynkeby startar vår cykling till Paris. Vis av tidigare erfarenhet vet jag att de dagarna kommer att gå blixtsnabbt.