onsdag, september 14, 2016

Race day -4

Oj oj oj. Stressigt, stressigt, stressigt. Mycket måste fixas i sista minuten. Inte minst på jobbet, men jag hann riva av det viktigaste.

I morgon bitti kl 06:20 lyfter vi mot äventyret i Pula.

Ifall jag kommer bort kan man se mitt 
namn och skicka mig till rätt land.


Gunsan fixar till racefrillan. 2 mm. Exakt.


Mitt i alltihop behövde jag en snabbare
kontorsstol. Så jag köpte en med kullagrade hjul 
vilket borgar för extremt snabba beslut på kontoret.


 Mest träningskläder, men även "normala" kläder måste
packas. Efter racet vankas semester, och då är träningskläder
förbjudna enligt hustruns regelverk för semester.


Å mängder av cykelprylar måste ju med. Sadel, pedaler
oljor, Garmin, sololja, lås, energigrejs och dyl.