fredag, juni 18, 2010
Glädjande besked
Har just nåtts av informationen att jag inte behöver köpa nya iPhone 4. Det kommer snart en uppdatering så min iPhone blir nästan lika bra som den nya. Förutom lite småkrafs. Och tänk så många pengar jag spar.
‹
›
Startsida
Visa webbversion