onsdag, juni 16, 2010
Ny iPhone
Nya iPhone 4 finns snart i en butik nära mig. Men näe, inte ska väl jag...?! Eller?! Näe, men kanske. Näe Göran, det är rätt onödigt. Är det verkligen det? Jo, det är det. Eller?
‹
›
Startsida
Visa webbversion