lördag, februari 26, 2011

Out of office. Tjänsteresa.

Du vet hur det är. Tjänsteresa. Guuuud va jobbigt att åka iväg. Miljoner saker som måste fixas innan avresa. Hör bara vad det handlar om för typ av tjänsteresa:
- Till alperna i Österrike
- Säkerligen massor av snö och stor risk för sol
- Garanterat jättetrevliga busspassagerare
- Arbetsluncher på 2 tusen meters höjd med bedårande utsikt
- Längsta (skid)nerfarten i hela östra alperna, 1500 meter från topp till dal. Måste naturligtvis å tjänstens vägnar testas ordentligt
- Trevligt hotell med  SPA och med kombinerad inom- o utomhuspool med typ 30-gradigt vatten
- Trerättersmiddagar

Pga denna extremt jobbiga tjänsteresa missar jag både Lets Dance, Melodifestivalen, en singelfajt i tennis samt en dubbelfajt i tennis.

Ibland är det jobbigt att vara verksam i bussbranschen.