tisdag, februari 22, 2011

Träning för bussfolk. Del 3 och 4.

Slutfas och finputsning. Kampen mot musklerna fortsätter. Jag börjar tro att jag vinner. Hjärnan vinner alltid över kroppen säger min PT. Den här övningen känns i benen. Och i armarna. 10 hopp åt vardera hållet. Minst.


Så avslutar vi med en s.k. pausövning då lungorna vädras ur. Minst 20 drag.


Så gott folk, om du nu har följt mina utförliga träningsfilmer bör även du vara i topptrim inom kort.