tisdag, mars 08, 2011

äsch, glömde en grej

Glömde ju berätta om en kul händelse i backen. För två av mina skidkompisar fanns en dag anledning att fira. De fick sittande i en lift ett positivt besked. Detta skulle firas med champagne. Sagt och gjort. En tillfällig bar ordnades kvickt på bergets topp. Ett trevligt tilltag och absolut första gången jag halsade champagne på en 2000 meter hög bergstopp.