Kände att jag måste betala ett pris för nöjet enligt föregående inlägg. Löpning var ett lämpligt pris.
Detta var också min första träning efter stroken. Sjukt jobbigt. Två minuter långsammare än före stroken då jag var hyfsat vältränad. På 3,3 km. Två minuter.