torsdag, juni 09, 2011

Men va konstigt

Fråga: Hur mycket kan man skylla på att ha haft en stroke?

- vinterdäcken, dock dubbfria, sitter fortfarande på bilen
- båten står fortfarande på land
- mitt hår har växt längre än jag brukar har det så här års
- gräset bakom huset är ännu inte klippt. Framsidan som syns mot väg och grannar är faktiskt okey.
- att högsäsongen på jobbet smugit sig på känns lite överraskande fast den kommit samma tid de senaste 20 åren

Svar: Det mesta. Absolut. Men åtgärder har vidtagits. Se bild. Förstärkning har inkallats för att få båten i plurret på söndag=sista dagen sjösättning är möjlig i vår båtklubb.


Övriga punkter enligt ovan finns nu på en ToDo-lista. Det kanske hjälper att få saker gjorda. Jag håller tummarna. Jag har ju ändå haft en stroke så det är nog okey om listan står orörd ytterligare några dagar.