onsdag, juni 29, 2011

Inte så kul. Men kul i alla fall.

Testade i morse på frukosttennisen hur det stod till med mina tenniskunskaper efter det att proppen brände av i skallen. Gick inget vidare. Fan också att just tenniscellen fick sig en tjottablängare. Det trodde jag inte.

Jag hade noll tajming i slagen och jag gjorde minst två dubbelfel i varje servegame. Kände mig som en nybörjare. Men som vanligt med tennis, det var skitkul. Jag kommer igen, jag SKA nå samma standard som före 27:e mars. Jag SKA det. Så tänker en riktig PG.

Efter tennisen gemensam frukost kl 08 på klubbstugans veranda med jättefin utsikt över Edsvikens vatten. En superhärlig start på dagen.

Sedan i vilan mellan jobbdagen och dess kvällspass klippte jag gräset. Nu är det bara däcksbytet till sommardäcken kvar. Kan bli vilken vecka som helst nu.