lördag, juli 02, 2011
Segling och bad
Kan du fatta. Trots ringande jourtelefon så tog vi en segling o badtur med segelbåten. Det blev den bästa dagen på länge. Och ingen ringde när jag låg i plurret. Bara en sån sak.
‹
›
Startsida
Visa webbversion